Thai Child Development Foundation

De Thai Child Development Foundation runt de Special School, een school voor kinderen met een beperking, in Pak Song in Thailand. De stichting verzorgt niet alleen onderwijs voor de kinderen, maar ook aangepaste medische zorg waar nodig.

In 2019 hielpen we de stichting met de realisatie van een gastenverblijf. Hierdoor wordt het mogelijk voor studenten of andere vrijwilligers om tijdelijk bij de school te verblijven. Tevens kunnen hierdoor wat eigen inkomen worden gegenereerd, om zo minder afhankelijk te worden van donaties. De verblijven bieden ook de mogelijkheid voor ouders en verzorgers om meerdaagse medische trainingen te volgen. In 2018 hielpen we de stichting bij de realisatie van een sportveld en een overdekte sportruimte, zie hier.

Meer informatie op de website thaichilddevelopment.org

Waar: Pak Song, Phato District, Thailand - Bedrag: € 10.000 - Wanneer: 2019

Bekijk hier onder een video over onze donatie aan TCDF