Stichting Wanna'Help

De stichting Wanna'Help is opgericht door Oana Cipca en helpt wezen en achtergelaten kinderen in ziekenhuizen en weeshuizen in Roemenië

In 2021 hebben we de stichting geholpen bij de aanschaf van fietsen voor het kinderhuis "Sf. Maria" in Barați, bij de stad Bacău in het oosten van Roemenië. In dit kinderhuis verblijven tegen de 50 kinderen en jong volwassenen in de leeftijd 8 tot 22. Sinds de oprichting in 1997 hebben meer dan 200 kinderen voor een bepaalde tijd in het huis verbleven.

In 2019/2020 hebben we de stichting ook al geholpen bij de financiering van de uitbreiding en renovatie van Casa Kiwi, een kinderhuis in de stad Târgu Mureș. In 2019 is ook een groep APG'ers afgereisd naar Târgu Mureș om mee te helpen. In 2016 en 2017 hebben we de stichting geholpen bij de renovatie van een kinderziekenhuis in Târnăveni, niet ver van Târgu Mureș.

Meer informatie op de website van Wanna'Help en op de Facebook pagina van Casa de Copii Sf. Maria

Waar: Bacău, Roemenië - Bedrag:3.500 - Wanneer: 2021